Mednarodni sejem PLMA "Svet trgovskih znamk" je ponovno zasijal v svoji polni moči.
Dvodnevnega dogodka se je namreč udeležilo več kot 14.000 kupcev in obiskovalcev iz kar 120 držav, medtem, ko je razstavljalo kar 2.500 ponudnikov iz več kot 70 držav. Tokrat je razstavna površina obsegala skoraj 42.000 m2, v prostranih 15tih razstavnih dvoranah v centru RAI.
Naša stojnica je bila na odličnem mestu, v dvorani za neživilski sektor. Naša izvozna ekipa je imela številne sestanke s potencialnimi kupci, vse ponudbe so že na poti ali v pripravi. Vsekakor lahko zaključimo, da je bila sejemska predstavitev uspešna, s številnimi dobrimi vtisi in novimi kontakti.
Tema letošnje razstave je "Connect. Source. Grow.", je pojasnila Peggy Davies, predsednica združenja PLMA, "Poslovanje je povezovanje in tudi pri trgovskih znamkah ni nič drugače. Z novimi povezavami lahko proizvajalci upravljajo svoja podjetja in predstavljajo svoje izdelke. S ponudbo razstavljavcev pa lahko trgovci na drobno in debelo najdejo izdelke za svojo ponudbo."

