Zavedamo se, da še tako dober izdelek izzveni brez prave marketinške podpore. Marketing tako skrbi za inovativno podporo izdelkov. Večina marketinških aktivnosti in gradiv v medijih in na prodajnih mestih temelji na izobraževalnih vsebinah, s tem pa želimo uporabnikom olajšati odločitev in jim pomagati pri pravilni uporabi izbranega izdelka.
Posebej za uporabnike je Unichem v Sloveniji že leta 1993 ustanovil svoj klub ljubiteljev narave in rastlin – Klub Gaia, da bi jih izobraževal, združeval in usmerjal v naravi prijazno vrtnarjenje. V klubu je danes že skoraj 30.000 članov, ki jim mesečno zagotavlja klubsko revijo z izobraževalnimi vsebinami z vseh področij vrtnarjenja, novimi rešitvami za vrtnarske težave, poleg tega pa tudi redna predavanja, klubska srečanja, popuste, spletno podporo, izlete …

Gaini strokovnjaki pomagajo ljubiteljem vrtnarjenja do najprimernejših rešitev.
Na voljo je tudi brezplačna telefonska svetovalna linija, na kateri Unichemovi strokovnjaki članom in drugim uporabnikom redno svetujejo o najboljših rešitvah vrtnih težav.
Aktivno skrbimo tudi za urejenost prodajnega mesta. Vsako prodajno mesto opremimo s svojim načrtom pozicioniranja in planogramom postavitve naših izdelkov, redno pa s posebej izobraženim kadrom izvajamo še svetovanja in predstavitve izdelkov.